Asistenta Server

Asistenta Server


* For more information check HostHub website.

Serviciu
Instalare
Recurenta
Pret


Acces SSH user level. Acces cont Reseller in cazul sistemelor integrate cu Control Panel.

Administrare sistem si optimizare configuratii procese si firewall. Upgrade pachete software si mentenanta sistem, Debug si T-shoot OS si Network. Timp de raspuns intre 24 si 48 de ore pentru incidentele non-critice.

  • 2 ore lunar alocate serverului tau
  • 1 interventii lunare
  • 29 EUR pentru orele suplimentare
  • Inrolare in monitorizarea HostHub
  • Prioritate in rezolvarea incidentelor
  • Instalare, configurare, optimizare
  • Troubleshooting aplicatii si pachete software
  • Raportare activitate si incidente

Recomandat sistemelor cu o complexitate scazuta ori ca Third Level support escalation.


Acces SSH user level. Acces cont Reseller in cazul sistemelor integrate cu Control Panel.

Administrare sistem si optimizare configuratii procese si firewall. Upgrade pachete software si mentenanta sistem, Debug si T-shoot OS si Network. Timp de raspuns intre 8 si 24 de ore pentru incidentele non-critice.

  • 8 ore lunar alocate serverului tau
  • 3 interventii lunare
  • 25 EUR pentru orele suplimentare
  • Inrolare in monitorizarea HostHub
  • Prioritate in rezolvarea incidentelor
  • Instalare, configurare, optimizare
  • Troubleshooting aplicatii si pachete software
  • Raportare activitate si incidente

Recomandat sistemelor cu o complexitate medie ori ca Second Level support escalation.


Acces SSH user level. Acces cont Reseller in cazul sistemelor integrate cu Control Panel.

Administrare completa sistem si monitorizare proactiva din partea inginerilor de sistem dedicati si familiarizati cu ecosistemul si suitele tale software. Disponibilitate 24/7. Intrebi orice, oricand si de ori cate ori este nevoie.

  • 16 ore lunar alocate serverului tau
  • 6 interventii lunare
  • 20 EUR pentru orele suplimentare
  • Inrolare in monitorizarea HostHub
  • Prioritate in rezolvarea incidentelor
  • Instalare, configurare, optimizare
  • Troubleshooting aplicatii si pachete software
  • Raportare activitate si incidente
  • Consultanta IT%C inclusa

Recomandat sistemelor cu o complexitate ridicata ori ca First Level support escalation.


Powered by HostBill